van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 27 november 2009

roddelboeken

Op sommige dagen, wanneer ik moe ben en de wereld krom mag dragen, trek ik me terug met no brain lecture: roddelblaadjes over de internationale showbizz, ik haat die dingen omdat ze vol staan met leugens, en toch, en toch.
De langstlopende roddel anno nu is Brad en Angelina die zogenaamd op het punt staan om uit elkaar te gaan. Dat was vorig jaar ook al zo, misschien is het volgend jaar ook van dattum, en over tien jaar vast weer. Om eerlijk te zijn, ik weet dat niet maar Angelina gun ik alles. Net omdat ze onbarmhartig Derde Wereld zieltjes redt. Heel blij word ik dus niet van het nieuws dat er een of andere pummel van Rolling Stone (ja, ja, goede referentie, jongen. Ik hoù van Rolling Stone. Ja, dàààg!) een boekje over haar wil opendoen met gemene vertelsels over haar. Het niveau van Rolling Stone. Eerder schreef die pummel een geloofwaardige biografie over Kurt Cobain waarin hij schreef dat Courtney Love hem vermoordde. Geloofwaardig, zoals ik schreef. En nog later kwam hij met een boek over de laatste jaren van Michael Jackson. Alsof hij er persoonlijk bij was. Ik denk niet dat die man geïnteresseerd is in geld. Nee, dat mag hij gerust zijn van mij, alleen niet op de kap van beroemdheden door valse leugens over hen te verspreiden en zo hun naam door het slijk te halen. Die man is de antipode van Angelina Jolie.
Mensen, lees, blijf vooral lezen, maar niet dat boek. Titel is de moeite niet om hier te vernoemen.

4 opmerkingen:

Valerie zei

Ik denk nochtans dat Angelina niet zo'n heilig boontje is...:-)

katie morosky zei

Dat is ze wél! Neem die woorden terug! ;-)

Valerie zei

Goh ik heb onlangs gelezen - jaja komt uit dat roddelboek - dat Brad eigenlijk maar derde keuze was. Na Johnny Depp en Bill Clinton. Zou best waar kunnen zijn...Ik zou ook liever Depp of Clinton willen dan "plastic face" Pitt...

katie morosky zei

Hihi! Ik zou ook liever Depp willen maar Clinton (oké verstandig) maar Clinton? Ik vind Brad Pitt wel knap maar hij heeft inderdaad een te hoog Ken-gehalte. Geef mij ook maar Johnny! En Johnny zal wel bij Vanessa blijven, we hebben daar trouwens een deal over gesloten. Hij zei: "Oké, ik blijf wel bij Vanessa maar zodra je van gedachten verandert ben ik er voor jou.". Ik zei: "Ja,ja, blijf nu gewoon maar bij Vanessa en de kids.". Johnny toch. ;-) :-)