van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 16 november 2009

reclame shoppen antwerpen

Naargelang je ouder wordt roest je vast in gewoontes: waar ik vroeger nogal wild ging inzake m'n kapsels (een keer alles afgeschoren en blond gegaan, daarna bijna wekelijks een andere kleur op m'n centimetercoupe) kan je me nu al jaren aftekenen met een zwarte haarband over de fake halflange wilde krullen. En alhoewel ik zeg ooit nog es aan de dreads te gaan (had ik vroeger) heb ik die stap alsnog niet gezet. Halflange krullen it is.
Zo ook qua kledij: ik heb een dure smaak als je duur zou willen gaan maar dat doe ik dus niet. Op m'n zestiende kocht ik voor heel weinig geld een leren koffertje van agnès b., en dat was goedkoop omdat het visleer was. Ik vind altijd wel iets. Sinds een aantal jaren koop ik bijna uitsluitend bij Labels Inc., voor mensen met een dure smaak en niet hetzelfde budget is dit een prachtwinkel. En verder koop ik ook gewoon het liefste tweedehands: oude kleren die minder snel verslijten, soms vind je er zelfs een collectors' item (ik ben een ware modefreak maar noem me geen fashionista: mode is kunst)! En omdat ik reclame voor Labels Inc. heb gemaakt wil ik dat ook doen voor A.P.C. (Lombardenvest) en D-Zine (St-Jorispoort, bij het Mechelseplein), naast de Labels Inc. de leukere kledingszaken van Antwerpen waar je best nog betaalbare uitzonderlijk mooie kleding vindt. En ook de allerliefste bediening krijgt! :-)

Geen opmerkingen: