van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


woensdag 11 november 2009

wilde Mira

Jaren geleden, toen ik nog geen achttien was, deden we elk jaar traditioneel een clubvakantie: Club Med of Club Aldiana (de Duitse Club Med, zeg maar). Ik weet dat er mensen zijn die clubvakanties helemaal niks vinden (vaak berust op een vooroordeel: een vriend van me vond Club Med ook helemaal niks tot we es een keertje naar Marokko gingen) maar ieder jaar mis ik het meer en meer. Vooral Club Med dan, die de leuze 'Alles kan en niks hoeft' weet waar te maken. Toch gaat dit berichtje over Club Aldiana.
Ondanks het taalverschil had ik altijd wel vrienden en vriendinnen op zo'n Clubvakantie. We converseerden dan in het Engels of met handen en tanden. Creatief. In Club Aldiana op Fuerte Ventura had ik zo'n onafscheidelijke vriendin Mira. Een dame om nooit te vergeten. M'n broer en andere jongens hadden haar nog voor me opgemerkt. Ze was groot, had lange slanke benen, grote borsten en een mooi gezicht. Mira was een stoot. En Mira was ook vrijgevochten: ze rookte op haar vijftiende al als een ketter, versleet drie vriendjes (gedurende die twee weken) waar ze dan mee het bed in dook (alhoewel, met een van die drie wilde ze niet), en zat 's middags al aan de Martini's. In de discotheek dronk en trakteerde ze tot in de vroege uurtjes Tequila. Haar ouders hadden niks op haar te zeggen (en ze was verwend met de hipste duurste kleren) en ze wou niks met de andere tieners te maken hebben omdat ze hen kinderachtig vond maar mij had ze om de een of andere reden wel graag (alhoewel ze een jaar ouder was).
Na de Aldianatrip heeft ze me nog es geschreven (iets over jongens) maar ik heb niet geantwoord (omdat ik toen al met kunst bezig was en geen zin meer had om over jongens te schrijven) en daar heb ik nu wel spijt van. Want ik vraag me af of ze inmiddels al getemd is, of ze nog zo waanzinnig sexy is, of ze nog steeds met geld smijt alsof het zand is.

Geen opmerkingen: