van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


dinsdag 29 december 2009

proud to be curvy

I'm curvy, voluptueus! En dat betekent niet dik of mollig. Voluptueus betekent eigenlijk niet meer dan dat je een vrouwelijk figuur hebt of je nu dik bent of mager. Ik heb van nature hips en ass die zelfs in periode van magerte aanwezig zijn (mijn waist to hip ratio is zelfs een beetje buiten proportie zoals je bij Latina's en Afrikaanse/AfroAmerikaanse vrouwen ziet) en tegenwoordig wordt dat òf afgekeurd òf fantastisch gevonden . De meeste Hollywood dames met natuurlijke rondingen gaan op dieet tot ze het figuur krijgen van een twaalfjarig jongetje: Jessica Alba moet zowat een van de meest sexy dames in Hollywood zijn geweest voor ze besloot extreem af te vallen en een panlat werd. Courtney Cox (de dunste, Monica, van Friends) jojo't tussen boyish extreem mager en vrouwelijk superslank. Na je eenentwintigste ben je toch volwassen genoeg om te beseffen dat vrouwelijke rondingen net mooi zijn (is precies de leeftijd waarin ik m'n curves heb aanvaard)? Al die crashdiëten, maatjes 0, maatjes 2. Ik weiger dat te begrijpen.

(ik wou een filmpje maken maar blijkbaar zit er geen IMovie meer op m'n nieuwe harde schijf. Raar.)








Geen opmerkingen: