van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 20 december 2009

leather fashionista

Okay, fashion confession nummer 2: I dig leather! En tegelijkertijd vind ik het zo erg omdat ik bontmensen keihard lig te veroordelen, all the while in m'n leren rok. Het is hypocriet en ik ben tegen dierenleed maar als het op leer aankomt wens ik me te verhullen in de grote onwetendheid. Ik heb een hekel aan onwetendheid dus zo erg hou ik van leer.
Al in m'n vroege tienerjaren droomde ik van m'n eerste leren broek, het is geen fetish, hoor (ik denk niet dat ik ooit over een al dan niet bestaande fetish van me zou bloggen) en ik behoor niet tot de biker community (alhoewel er weinig boven een Harley in legergroen gaat), het is gewoon iets waar ik al meer dan tien jaar een serieuze boon voor heb, net als voor smokey eyes.
En ik draag m'n witte/zwarte leren kledij aldus op bijna elke denkbare gelegenheid en da's een beetje raar, volgens anderen. M'n leren rokken worden unaniem 'fabulous' gevonden maar die zwarte leren broek: "Ga je daar mee werken?". Alsof je een gewaagd statement maakt door een leren broek te dragen. Het is gewoon maar een broek, hoor, en de mijnen zijn niet eens onthullend ofzo. Ik heb die reacties eigenlijk nooit echt begrepen, voor mij is leer zwart in het kwadraat. And I dig zwart.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie leren kleding heeft alles in zich wat weer voor de meeste onder ons te veel is. Niet voor niets kan je er in de mode alle kanten mee op. Zelf ben ik verslaafd aan zowat de meeste aspecten wat leer met zich meebrengt waardoor ik vind dat ik wél een leer fetish heb. Bij mij ook vroeg begonnen, in m'n vroege tienerjaren was mijn eerste leren broek niet uit te krijgen. Een heerlijke verrijking van het dagelijks leven, zeker als ik een leren broek samen draag met een hip leren jack. Omdat leer niet verslijt en eigenlijk alleen maar mooier wordt, heb ik inmiddels zowat kasten vol, van wijde leren bandplooi broeken tot strakke legging achtige broeken in ook meerdere kleuren dagelijks draagbaar voor zowat elke gelegenheid. Heerlijk dus dat mode en fetish goed samen gaan.