van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 7 december 2009

Madonna and her boys

Madonna, Madge, Emmy, M., Nonnie. Dit bericht gaat dus over the Queen of Pop, of meer bepaald, haar boys. Want Madonna en ik hebben dezelfde smaak als het op mannen aankomt en blijkbaar vind ik het zo frappant dat ik er een entry over wil schrijven. Madonna houdt hen graag Latino, ik ook. Het is geweten dat Madonna een zwak heeft voor Latinoeske mannen (Jellybean Benitez, Carlos Leon en haar recentere aanwinst: Jesus Luz. Of check gewoon de mannen in haar video's, zij weet er altijd weer dat Latinoeske jaw dropping exemplaar uit te kiezen). Als we even Vanessa Paradis (Lenny, Johnny, are you kiddin' me?) buiten beschouwing houden is Madonna zowat de enige vrouw jegens wie ik een gezonde dosis afgunst voel als ik naar het lijstje 'veroveringen' kijk. En wel daarom een top 3 van haar videoboys.

The boyfriend


The original boyfriend


The cowboys, all of them

Geen opmerkingen: