van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 11 december 2009

my birthday

I love my birthday, I hate my birthday. Ik ben jarig een dag na kerst, tweede kerstdag. Toen ik nog heel erg kind was kon ik me niks leuker dan dat voorstellen: vakantie, m'n pakjes onder de kerstboom (we vierden het apart, hèhèh) en ik kreeg altijd m'n lievelingskostje: wildpaté en hazenrug.
Maar nu, nu ik ouder ben is het eigenlijk verschrikkelijk om op die dag jarig te zijn. Straks word ik dertig en m'n vrienden hebben familieverplichtingen. Dat wil je niet, echt niet als je dertig wordt.



5 opmerkingen:

Soomi zei

Awww.. Ik wil wel op je verjaardag komen, hoor!!!!!!!!!

katie morosky zei

Haha, Soomi! :-) Ik heb dat berichtje op een moment van onvoorstelbare zelfmedelijden geschreven. Ondertussen krijg ik wel een feestje, hoor, en als je in Antwerpen geraakt ben je welkom. :-)

Valerie zei

Morgen denken we even niet meer aan kerst en feestdagen maar is het uw verjaardag en krijgt ge een VERJAARDAGSkaart en VERJAARDAGScadeautjes! Tot morgen! x

soom zei

http://img163.imageshack.us/img163/6513/madonnagroot.jpg

Weet niet of ie het doet, maar ik geloof dat je een grote Madonna fan bent :D?

Enniewee.. Morgen ben je jarig!!! Gefeliciteerd!!

katie morosky zei

Thanx, I Love Madonna and Thanx: it was memorable birthday! Op die manier 30 worden Rocks! Big time! xxx