van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 9 maart 2009

the scum of the earth

Ik ben erachter gekomen dat je voor twee personen niet dezelfde kan zijn. Iedereen kent wel een verschillende kant van je en het is onmogelijk om altijd je goede kanten te tonen. Van een persoon lopen er dus minstens 100 versies rond, in andermans hoofden. Vroeger kon ik me druk maken over negatieve indrukken van me op anderen maar tegenwoordig weet ik dat zolang je goede bedoelingen hebt er niks aan de hand is. 
Een voorbeeld: Ik ben het type persoon dat heel makkelijk haar vrije tijd en geld kan opofferen voor liefdadigheid maar ondertussen zo verstrooid is dat ze vergeet belangrijke paperassen in orde te brengen zodat een ander daar de dupe van wordt. Voor de een ben ik dus een engel en voor de ander een regelrechte bitch. En zo zal iedereen wel een eikel zijn op zijn eigen irritante manier. 

1 opmerking:

Soomi zei

Mooi gezegd Katie! Je bent behalve journalist ook filosoof :D! Echt wel goed doordacht, dit stukje