van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 14 maart 2009

Katie neemt het op voor een Spice Girl! (en voor andere vrouwen in de musicbizz)

Emma Bunton, Baby Spice. Toegeven, toen ze in het übervrolijke chaotische vijftal zat vond ik haar tamelijk vervelend 'kijk mij es schattig doen, ik duim nog!' van dat soort irritant gedrag verspreiden maar eenmaal solo heeft ze ons wel een leuk liedje gebracht. Dat ondergewaardeerd werd (door het publiek, niet door de pers die het altijd, zoals u zou moeten weten, bij het rechte eind heeft). Alle andere post Spice Girls projecten ten spijt, ik vind het wel de beste post Spice song. Gebracht door een baby dan nog.  
Hier is-ie dan, de ondergewaardeerde fantastische song van een voormalige baby woman die eenmaal solo volwassen werd: 



Van Baby Spice naar de anderen. Ladyhawke, fris en retro en tof. En Feist die het voor elkaar kreeg een BeeGee's nummer tot een van m'n favoriete nummers om te coveren. Respect!






  

2 opmerkingen:

Valerie zei

Geef mij maar de nummers van Geri Halliwell! Daar heb ik - Schaamte oh schaamte - zelfs een cd van!

katie morosky zei

Ginger Spice! Ginger Spice kan wel niet zingen, hé! :-p
Van alle Spice Girls vond ik haar wel het leukste imago hebben maar of dat voor haar solo projecten ook opgaat is voor mij een hele andere kwestie.
Laat ik het even opsommen voor mij:
Scary Spice (Mel B) is de knapste en kan het beste dansen
Posh Spice (Victoria) heeft de beste outfits en is na Mel B de knapste
Ginger Spice is de tofste
Baby Spice had solo het beste nummer gemaakt en heeft de beste stem
Sporty Spice (Mel C) heeft het meeste talent

Ja, we waren scholieren in de nineties! :-)