van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


woensdag 25 februari 2009

here's the thing

Okay, here's the thing: ik heb alweer een nieuwe blog gecreëerd, ahah: aladomuch aksent . 
Begint het niet wat veel te worden ... ? Neewel. Mijn tweede fotoblog is vrij ambitieus bedoeld maar ik heb echter de middelen niet om die ambitie waar te maken zodoende: zo vaak post ik er niet. Dus eigenlijk is het geen derde maar eerder een tweeëneenhalfste blog. 
Waarom alweer een nieuwe blog: omdat je zo makkelijk een nieuwe blog kan maken. Maar voornamelijk omdat: op facebook had ik (om er toch maar mee door te gaan) een Katie Moroskyprofiel gecreëerd die toevalligerwijs helemaal over de top is uitgevallen: fabulous and glamorous. Dit bleek nog fun te zijn, zo'n typetje vorm te geven. Maar op facebook kan ik niet alles kwijt dus daarom: een nieuwe blog. Aladomuch aksent. Over Katie Morsky, the jet set queen.  


Geen opmerkingen: