van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 24 september 2021

Verwendag 👍

 Ik ga mezelf vandaag een lekkere verwendag houden. Wat houdt dat in? Na een uitgebreid bad, er zijn weinig mensen die zo graag in bad liggen als ik doe, een heerlijk ontbijt eten, roerei, émmers roerei en ik mag van mezelf want ik ben best wel slank en ik zie er goed uit. Ik laat me niks anders weer wijsmaken. En thee en verse vruchtensap. 
Daarna de actualiteiten doornemen, ik ben verslaafd aan actualiteiten. Een lekkere lunch, misschien iets van pasta. Wat filmpjes zien en daarna een van m’n beste vrienden. Bicky burger, middelgrote friet met veel mayonaise en bitterballen. Ook belachelijk veel zin in Kriek. 
Mijn verwendag. Dit om de negativiteit van anderen tegen te gaan. Uit negativiteit iets positief laten komen. 
En een belangrijke levensles, alweer, laat je niet misleiden door negativiteit van anderen. Je kent jezelf het beste en jij bent de enige die met jezelf verder moet. 

Geen opmerkingen: