van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 3 oktober 2016

drie domme jaren lang

Langzaam maar zeker begint ook het besef door te dringen hoe DOM ik wel niet ben geweest. Eerlijk, van alle domme dingen die ik heb gedaan en geloof me ik heb écht héél domme dingen gedaan staat dit hoog in de top 5. Gossie, ik heb me gewoon drie jaar lang de kans op liefde, geluk, affectie of plezier ontzegd. Omg, Stefanie. Echt wat een achterlijke zet. Zo dom zal je niet vaak meemaken.
Uiteindelijk ben ik niet kwaad om de verloren jaren want die krijg ik toch niet meer terug. Het heeft ook geen zin om daarover te zitten kniezen. Het beste is gewoon mezelf keihard uit te lachen met het feit dat ik domheid naar ongekende hoogtes heb getild. Als je er een boek zou over lezen zou je je te pletter gieren. Wie is dat meisje toch? Wat is zij dom!

Geen opmerkingen: