van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 16 oktober 2016

celebrity crush Jimmy Fallon

Ik heb een totally celebrity crush voor Jimmy Fallon. Like to-tal-ly. Hij is mijn nummer twee op mijn lijstje. Jimmy Fallon, de host van de Tonight Show. Ik vind hem gewoon leuk, écht leuk, schattig. Toen hij in Saturday Night Live zat was hij die jonge adonis, misschien wel samen met Eddie Murphy en Robert Downey Jr., de knapste vent in de geschiedenis van SNL. Maar waar Eddie Murphy die onweerstaanbare sex god leek, Robert Downey Jr. wanneer niet op de set in nachtclubs leefde, de onweerstaanbare sensuele adonis van het uitgaansleven, was Jimmy Fallon die onweerstaanbare game nerd die niet beseft hoe knap hij wel is. Zelfs Nicole Kidman viel voor z'n charmes. En dat had hij niet eens door, how cute.
Jimmy Fallon is het type man dat mij wel bevalt. Hij is grappig maar wil niet persé de àllerleukste jongen van de klas zijn, je hebt het gevoel dat hij niet die ene celebrity is die Paris Hiltons enzo date, nee, hij date eerder haar publicist ofzo, hij neemt zichzelf niet al te serieus: hij schiet meermaals adorable in de lach tijdens zijn shows, hij is getalenteerd zonder dat hij uitstraalt van: kijk mij es, hét Talent, en hij is aantrekkelijk, op de meest adorable manier.
He's my number two. Ik zou daar ook Johnny Depp kunnen zetten. Maar dat zou dan weer niet realistisch zijn. 😉


Geen opmerkingen: