van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


dinsdag 20 september 2016

bange Katie op datingsites

Ik ga me op datingssites begeven. Wat eng. Op de door mij afschuwelijk verwaarloosde Tinder zat ik al maar vriendinnen hebben me serieuzere sites aangeraden. Wat eng. Voor de mannen op die sites heb ik hoegenaamd geen schrik, het is eerder voor mezelf. Ik wil niemand teleurstellen.
Ik weet heel goed hoe ik kan daten als ik nog met iemand anders in m'n hoofd zit. Dat is dan namelijk een regelrechte  fiasco. Zo erg zelfs dat jongens mij daarna nooit meer willen zien en kwaad op me zijn omdat ik hun avond heb verpest. In het begin verloopt de avond nog goed, hebben we een reuzelol. Denken zij misschien:"Er is een vibe." En dan ga ik alles liggen verknallen door de rest van de avond over de jongen in m'n hoofd te praten. Of erger nog: m'n date keihard te laten staan. Mij daten op zo'n moment is dan echt niet leuk. Daarom ben ik bang: ik moet mezelf tegen mezelf beschermen.
Ik ben na het aansporen van een vriendin van me drie maanden geleden met goeie moed op Tinder begonnen. Een beetje voorzichtig maar kom. Ik was ietwat in de wolken want ik had leuke contacten. Zou het? En dan ga ik die vervolgens allemaal stuk voor stuk voor stuk verwaarlozen. Da's niet oké en niet netjes.
Ik ben dus bang. Het is een énorme stap voor me. Omdat ik andere kerels niet meer wil kwetsen had ik me voorgenomen om voortaan te daten als m'n hoofd leeg is, zodat ik er een en al voor die jongen kan zijn. Als ik daar nu op moet wachten kan ik wachten tot in Sint Juttemis. Of tot ik een ons weeg. En dat wil ik niet. En ach, ook al bega ik blunders zoals Rachel Green, ik probeer het dan toch tenminste.


Geen opmerkingen: