van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 12 januari 2015

The project to get over someone nummer zoveel

Ik kan wel zeggen dat the Project to get over someone officieel gefaald heeft. Nochthans had ik goede bedoelingen. Ik denk, ik weet dat ik m'n leven nog nooit zo verliefd ben geweest. M'n allereerste liefde was, echte verliefdheid was Christophe, dat ging van een crush naar verliefdheid. Daarna was er Jeroen, een ex. Dat ging van niks naar vriendschap naar liefde naar verliefdheid. En dan weer naar liefde. En nu heb ik m'n project jongen, over wie ik maar niet heen geraak. Dat ging van haat naar vertrouwen naar vriendschap naar verbondenheid naar liefde naar verliefdheid.
Ik zou graag in 2015 nog es zo verliefd worden. Op iemand die bereikbaar is. Want het doet zo'n pijn. Ik wil gewoon zo'n iemand die mij al die dingen vertelt waarvan ik niet wist dat ik ze wou horen. Die mij diep in de ogen aankijkt en me dan aanraakt en zegt dat het fijn is om bij me te zijn. Iemand die met grote naïeve ogen de wereld inkijkt en zich zonder scrupules voor me blootgeeft. Want dat vond ik het leukste aan hem, dat hij altijd wist te zeggen waarvan ik niet wist dat ik het wou horen, en nog leuker dat hij me recht met die open blik van hem aankeek en zich zonder enige gêne blootgaf. Da's wat ik wil. En hij mag ook aantrekkelijk zijn. Maar wat me nog het meest aantrekt is z'n karakter.
Het doet zo'n pijn. Hopelijk tref ik iemand dit jaar.




1 opmerking:

Anoniem zei

ik hoop dat je dit jaar iemand leuk tegenkomt die goed voor je is en waar je veel plezier mee maakt.
dikke zoen val x