van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 10 april 2010

great legs

Ik ben zo iemand die alles in formules en theorieën wil zien gegoten. Academische achtergrond maar is waarschijnlijk voornamelijk mezelve. Zelfs voor het banale zoek ik een theorie maar de laatste die ik vond maakte me kwaad, zo kwaad. Het is en blijft banaal: men heeft de ideale dij- en kuitbreedte gevonden (ahum). Ik zou - volgens de formule- een bijna (halve cm te dik) ideale kuitbreedte hebben en m'n dijen zijn too much. Not so much liking it. Ik heb namelijk zo'n dunne kuiten, ik zie ze eerder als stokken omdat ik enige definitie daar ontbeer (ik ben niet echt trots over m'n kuiten: I have a small frame en heb geen kuiten) en volgens die formule zouden ze nòg dunner moeten zijn. Als ze nog dunner zouden zijn wordt het gewoon eng!
Zulke dingen kunnen me best wel kwaad maken: ze zetten gewoon mensen aan tot een onrealistisch (echt wel eigenlijk geen) zogenaamd ideaal. Die 'ideale' kuiten wil je niet zien, hoor. Die van mij zijn al zo, not great. Maar blijkbaar te dik, hèhè.
Geef mij maar Jennifer Aniston of Blake Lively.





2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ciao Stéphanie!
Mooie dingen op je blog gevonden!
Je schrijft met een fijne geestigheid!
Best jammer dat ik je kuiten niet heb kunnen aanschouwen,misschien een volgende keer?
Hoe was het nog op zaterdag? Goed gedanst?
Wil je me contacteren, dan kan je me (heel soms) vinden op facebook (particolare) en anders...in de winkel.
Geniet nog van je vrije week!
kus
olivier

katie morosky zei

Hey Olivier! Ik had een superavond en -nacht, zaterdag! De party en het optreden waren zeer de moeite maar ben desondanks toch niet zo heel lang gebleven, hoor.
Ik heb je een paar minuten geleden opgezocht via facebook en zal dat in de winkel ook wel doen. :-) Een aangename werkweek nog! xxx