van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 18 april 2010

classic design sunglasses

Ik hou van designklassiekers. Ik hou van klassiekers en van design dus designklassiekers maken het hele plaatje. Voor m'n dertigste verjaardag kreeg ik een boek met (bijna) alle klassiekers uit de designwereld en er wordt wel meermaals ingekeken, love it. In het verleden blogde ik over m'n fiere aankoop van de Mondaine Swiss Railway Watch (ik draag hem nog steeds trots rond m'n pols en die oude vintage Swatch heb ik nog altijd, voor als hij ooit te reparen valt) en sinds kort is er een fiere aankoop bijgekomen: de Ray Ban Wayfarer. Ook zo'n designklassieker met een persoonlijk verhaal.
Op m'n twaalfde was ik in in het bezit van zo'n Wayfarer maar twee jaar later liet ik hem achter op een strandje en de volgende dag was hij natuurlijk weg. Weliswaar was het een andere kleur dan ik nu heb, echt zo'n jaren '80 model, maar hij bleef me altijd bij. En vorige zomer zag ik hem weer en wou hem toen aanschaffen, alleen was het toen einde zomer. Niet echt een moment om een zonnebril aan te schaffen maar ik nam me wel voor de zomer erna een Wayfarer in huis te halen, and I just did! En hij zo fantastisch! En everybody knows dat ik hem nu niet ga achterlaten op een strandje.



Geen opmerkingen: