van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 16 april 2010

facebook

Ik ben een nieuw facebookaccount begonnen. Alweer. Eigenlijk is het uit een soort 'experiment' ontstaan: ooit vertelde iemand me dat hij een fictieve blog was begonnen waarin hij zich voordeed als een sexy vrouw en in mum van tijd had hij talloze bezoekers op z'n blog. Nieuwsgierig als ik ben wou ik dat zelf ook es uittesten alleen bleven die bezoekers wel uit. Om m'n blog een illusie van realiteit mee te geven begon ik een nieuwe account op facebook niet echt met de bedoeling daar iets mee te doen maar omdat facebook saai is zonder facebookvrienden begon ik hier en daar wat celebrities verzoeken te sturen. Verified account celebrities. Wel, het is nu een paar dagen geleden dat ik die account startte, met de profielfoto van een sexy dame, en ik heb al meer dan 100 vriendschapsverzoeken, mostly from men. Meer dan honderd! Ik schrok me rot toen ik m'n account na twee dagen opende en 68 nieuwe verzoeken zag. Da's best heel veel als je weet dat ik op anderhalf jaar zo'n 41 vriendschapsverzoeken heb verzameld van door mij onbekende mensen. Ik kreeg ook al m'n eerste por binnen van een oude Amerikaan, een ouwe vieze geilen bok.
Maar ik heb best wel fun met m'n nieuwe account met een celebritylijst (ik krijg ondertussen ook al verzoeken binnen van celebrities, die denken vast dat ik zelf ook een celebrity ben met die celebritylijst). Je voelt soms plaatsvervangende schaamte als je zo'n celebrity wall leest: sommige mensen vinden het nodig om om de paar dagen 'I just wanna say hi' te posten, anderen gaan er dan weer compleet over en schrijven puberaal gebral. Ik snap niet dat zo'n beroemdheid zo'n post niet deletet en die user meteen blockt om hem tegen zichzelf te beschermen. Is soms echt nodig. Dat verified account dingetje is eigenlijk echt wel zalig en bij sommigen kan je gewoon zien dat ze 't zelf doen en niet een of andere assistent. Zo ben ik onderhand bevriend met David Bowie die constant video's over zichzelf ligt te posten. En ondertussen ben ik ook bevriend geraakt met mijn number one man sinds m'n twaalfde: Johnny, Johnny Depp. En hij is bijzonder open op facebook. Yes! Always Johnny Depp.



Geen opmerkingen: