van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 9 april 2009

ticketverkoop

Ik weet het niet meer zo met Madonna. Ik weet het niet. Ik wil van haar blijven houden maar de laatste tijd lees ik bijna uitsluitend negatieve dingen over haar die me op een of andere manier toch niet onverschillig laten: haar legendarische gierigheid (ook tegenover mensen die het nodig hebben), haar wrede omgang met medewerkers. Ik hield zelfs nog meer van haar dan van Kylie Minogue en ik was dus bereid om veel geld neer te leggen voor haar concert. Maar nu dus niet meer. Ik ga niet meer naar het concert, my ticket is for sale. De rest van mijn Madonnaprullaria niet, hoor. En mijn pc-wallpaper van haar blijft gewoon staan (op mijn mac is het een animé. Ja, ik weet het). 

 




Geen opmerkingen: