van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


woensdag 29 april 2009

Milk Inc. op Werchter

Naar ’t schijnt zou er veel protest zijn tegen Milk Inc. als afsluiter op Werchter (Marqueetent). Tja. Ik ga al jarenlang niet meer naar Werchter, het interesseert mij niet meer zo, die hele rockscene maar Milk Inc. op Werchter is ook voor mij een bittere pil, ook al ga ik niet naar Werchter. Alle respect voor Regi en z'n meid, ze zullen vast wel goed en populair zijn in hun feesttenthousegenre, maar eerlijk, het feesttenthousegenre hoort echt niet thuis op Werchter. Echt niet.

Werchter zou een feest moeten blijven voor de meer kritische muziekliefhebber want net om die reden, en alleen om die reden, is Werchter groot geworden. Daarnaast vertegenwoordigen Pukkelpop, Werchter, de beste festivals in Vlaanderen te vinden, samen de restanten van het oude Woodstockfestival: liefde, rebellie en goede alternatievere muziek dat zich tegen het etablissement van de bedachte commerciële platforms richt. Maar nu Milk Inc. Werchter zal afsluiten gaat dat oude Woodstockideaal helemaal verloren. Zullen we dan voortaan ook maar spreken over het oude Werchterideaal?

Mink Inc., de groep die de avond afsluit om een nieuw tijdperk in te zetten.  


In elk geval, nu ook op Werchter:


 


Wel, dan eis ik dat volgende groep op Werchter Classics zal verschijnen, volgende editie:

 

2 opmerkingen:

Valerie zei

Ik vind die hele heisa rond Milk Inc eigenlijk best geestig. En hoeveel kritiek er ook is, ik ben er zeker van dat al die kritische muziekliefhebbers Werchter al zingend, springend en dansend zullen afsluiten. Mét Milk Inc.

katie morosky zei

Ik weet het echt niet, hoor. Ik heb destijds een slecht optreden van the Prodigy (als afsluiter) meegemaakt op Werchter en ze werden gewoon uitgejouwd. Maar 't was dan ook een slecht optreden (tape werd gewoon afgespeeld). Als Milc Inc. het Werchterpubliek kan meekrijgen, chapeau, dan. Ik ben benieuwd.