van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


dinsdag 6 januari 2009

een repostje omdat het moet

Een repostje omdat het moet ... Nee, niet omdat ik weer die weg opwandel. Nee. Met die song wil ik net een periode afsluiten. Het is anders dan toen ... Als ik bedenk hoe diep ik zat ten tijde van die post, hoe ik daarna nog dieper ging en nog dieper ging. En public. Hoe ik het uiteindelijk toch van me heb kunnen afschudden en nu gewoon verder kijk, net als ieder een.  Verdriet om hetgene wat ik niet kon krijgen heeft me twee keer voor lange tijd knock out geslagen en uiteindelijk ben ik toch twee keer langzaam overeind kunnen krabbelen ... om al die pijnlijke last achterwege te laten. Om oprecht blij te zijn voor een ander. 

'k Weet niet, ik vind het knap. 

Geen opmerkingen: