van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 17 januari 2009

Date Me!

Ooit al een toneelstuk gezien waarvan je zou willen dat het nooit eindigde? Overkomt mij zelden. Op een hand te tellen: Bernadetje van Victoria, De Shakesperiaanse Romeinse Tragedies van de Toneelgroep Amsterdam,... en gisterenavond overkwam het me weer: Date Me! door Salomee Speelt (een toneelgezelschap waarvan Noemie Schlosser de drijvende kracht is). 
Een Sex And the Citygewijze voorstelling vol memorabele dialogen, one-liners en 'real-life-mislukte-date-verhalen. Zo herkenbaar, zo hilarisch en zo goed gespeeld door Noemie Schlosser (Naomi de tacky nuchtere vriendin), Sura Dohnke (Sara, de onverbetelijke naïeve nymphomane) en Axel Daeseleire (de DJ schoonbroer en onverbetelijke asshole). Art imitates life (en ja, da's in het engels geschreven. Waarom? Omdat ik het kan! :-) ) 


Geen opmerkingen: