van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 27 oktober 2008

wat we beter niet kunnen zeggen (2)

(volgende woorden komen net als de vorige conversatie geheel uit mijn fantasie, bewijs: ik heb vorige week nog een film gekocht)

 Een persoon aan het begin van de 21e eeuw:

 Ja, ik download. Illegaal. Geen f*ck besteed ik aan films, muziek, games ... En ‘k voel me daar totààl niet schuldig over. ‘k Heb vroeger lange tijd veel te veel geld uitgegeven aan hebberige vadsige platenbazen... Nu haal ik dus de schade netjes in. Een klik en ’t is binnen. Madonna heeft mijn geld toch niet meer nodig. Wat zeg je, die beginnende groepjes van eigen bodem? Ja, die worden altijd in dit soort discusssies genoemd. Laat me eens wat vertellen: ze zouden beter hun materiaal vrij op ’t internet verdelen. Als het goed is gaan mensen wel naar hun optredens. Kunnen ze zo geld verdienen. En als ze niet willen optreden kan ik er niks aan doen dat ze lui zijn. ’t Is toch waar!

Al die muziekmensen werden vroeger slapend rijk, gingen vervolgens mijn geld verkwisten aan drugs en liepen me gewoon brutaal voorbij als ik ze om een handtekening vroeg.  Welnu, ik wil ze zien werken voor hun geld!

Hollywood krijgt mijn geld zeker niet meer. Al die Brad Pits die met obsceen veel geld gaan lopen. En tegenwoordig hoeven ze niet meer te kunnen dan  alleen maar mooi voor de lens te bewegen, meer niet. Alle talent is daar verdwenen, samen met de goede films. Ze schudden ons leeg om hun dure oscarcampagnes te kunnen betalen. Voor al die special effects die moeten verhullen dat de film verder gewoon waardeloos is. En weet wel: Tom Cruise is gek geworden met ons geld. Denk daar maar eens aan!

Ja, ik download. Illegaal. Ik ben een held van de 21e eeuw!   

 

 

 

 

Geen opmerkingen: