van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 24 maart 2024

voor altijd: Liefde

 We hadden namen: De Voze, Den Deb. Op de voze werd ik bijna verliefd, den deb heeft me bijna aangerand. Die kerels kwamen er net voor. Tja, ik had geen oog meer voor mannen, in Rio me losgerukt en keihard geroepen wat voor loser iemand is dat die het nodig vindt om iemand met geweld te overmachten. Dat mag niet. De langste engste ervaring was met een vrouw, een stalker, ik wens het niemand toe, gestalkt worden. Ik blijf een vriendin eeuwig dankbaar dat ze me hielp uit die noodsituatie. Is ook: Liefde. Een vriendin die me sleurde door het werkexamen. Mijn ouders, m’n broer. 
Liefde: vorig jaar, toen ik in het ziekenhuis lag en belangrijk bezoek kreeg van vrienden. 

Ik dacht nooit meer verliefd te worden, noemde liefde iets vies. Een muur rond me gebouwd.

Afgezien van het Sjoeke noem ik Liefdes liever bij naam. Mijn tweede en mijn grootste echte liefde is de man met wie ik een safari heb gedaan. Met wie ik zoveel heb meegemaakt.
Stom, waar val ik op? Ik heb een zwak voor hem, de Sean Penn voor haar Madonna. 🥰 Zwakte. True Blue. Zoveel Liefde. Ik noem hem ook liever bij naam. Mag ik dankje zeggen: ik sta weer open voor Liefde. 






Geen opmerkingen: