van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 14 mei 2011

Bieber en beyond

Ik moet toegeven dat ik mij heel erg lang mateloos stoorde aan dat Bieber fever gedoe. I hated him, not with a passion maar gewoon pure ergernis. Met the Jonas Brothers ben ik oké want hen kan ik tenminste nog negeren maar die Bieber duikt alsmaar overal ongevraagd op net zoals Tokio Hotel indertijd en ja, ik vind het niet bepaald ondraaglijk dat zij niet meer all over YouTube zijn. Tokio Hotel is nog érger dan Justin Bieber. Maar oké, Justin Bieber. If you can't beat them, joined them en dat deed ik dan maar. Mij verdiepen in de Bieberstuff en eigenlijk, zo erg is het allemaal niet. Ik zeg niet dat hij geweldige nummers maakt en even getalenteerd zou zijn als Michael Jackson, no way, ik erger mij gewoon niet meer aan al die beliebers. Want eigenlijk is het wel schattig.
Ik bedoel maar, we zijn allemaal wel es verliefd geweest op een idool. I know I did. Ik was extreem verliefd op Robbie Williams in de 90's, even obsessed als al die Bieberfans, en volwassenen zouden zich wellicht aan mij hebben geërgerd.


Later kwam Leo. Leonardo DiCaprio, jawel, waar elk meisje over droolde en elke jongen haatte. De Leo mania was zonodig nog omvangrijker dan het Bieber fever ding. De wereld stond op z'n kop voor Leo en hij was alles waar we over wilden praten, van Zweden tot Japan: Leo. En ik haatte alll z'n vrouwelijke tegenspeelsters. Ik kan me trouwens nog heel goed herinneren dat we met een paar vriendinnen Romeo + Juliette in de bioscoop gingen kijken, een bioscoop vol meiden, off course, en we allemaal "Aaah!" zuchtten als hij voor het eerst in beeld verscheen. Wow. Leo.


Dus ja, ik berijp hen. De beliebers. En laat hen verder genieten van hun Justin die nog altijd de puberteit niet heeft bereikt.



3 opmerkingen:

LUC zei

Door een storing zijn al onze berichten verdwenen Stephanie , weet je nu waty een Buffalo Soldier is ?

Symen zei

Ik zie het al voor mij binnen enkele jaren: een Bieber aan de drugs, en om z'n carriere uit het slop te halen een bluesplaat maakt met gratuit bluesversie van 'baby'. Soms is de toekomst nu al grappig.

katie morosky zei

@Ollie: dat Buffalo Soldier berichtje heb ik gelezen en dat was een heel leuk berichtje! :-)
@Symen: inderdaad en nadat hij is afgekickt ondergaat hij een spirituele hergeboorte waarin hij door het leven zal gaan als Zimooni T'hjoi, wat zoveel betekent als 'zanger van de wederbezielden'. En tijdens zijn optredens gaat hij telkens weer in trance.