van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


dinsdag 1 december 2020

Peace and be wild

Na al die jaren, al die jaren, heb ik geleerd om de negativiteit van anderen me niet meer aan te trekken. Ik ben zelf met een positiviteit opgegroeid. M'n vader nam me meermaals voor de spiegel (omdat ik weinig zelfvertrouwen heb) en zei me: "Kijk es goed naar jezelf en zeg tegen jezelf dat je de strafste bent." M'n moeder had altijd vertrouwen in me. Dankzij dit vertrouwen heb ik die verre reizen op m'n eentje ondernomen. Heb ik me gevochten uit penibele situaties. Probeer ik ook aan zelfonderzoek te doen, me te verbeteren en ook dingen aan te pakken. 

Wat ik niet begrijp is dat sommige mensen het nodig vinden om anderen naar beneden te halen. Ik begrijp dat echt niet.

Ik denk dat Prince dit ook verkondigde. Hij keek met een verwondering naar de wereld, vond het leuk om dingen te ontdekken en sprak vaak met bewondering over andere artiesten. Ondertussen best wel veel gelezen over Prince. :-D (maar er zijn grotere Princekenners dan ik ben). 

 

(mijn allereerste Prince concert)





Geen opmerkingen: