van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 3 december 2020

Musical Hero

 Alweer een blog over Prince. :-D

De meeste blogs die ik schreef zijn over hem. Tja. Wat me, denk ik, zo hard aan hem bindt: op het unief voelde ik me niet goed, luisteren naar Prince en P-Funk haalde me erdoor. M'n ouders, m'n toenmalige vriend ook.

Iets later zag ik Prince live, One Nite Only. Ik was zo bang: my musical hero voor het eerst zien, je wilt niet dat dit tegenvalt. Het was zo goed! 

Op m'n werk heb ik een poster hangen van hem, m'n wallpaper is van hem, een biografie van hem ligt naast m'n computer.

Ik koester hem. 



1 opmerking:

BelgianCitySlicker zei

Hey,

Bedoel je One Nite Alone of is er iets wat ik nog niet ken van mijn muzikale held?

Hier vind je trouwens wat goeie mixen: https://www.mixcloud.com/bruno-chamblay/prince-the-revolution-paisley-park-extended-remix/

Veel luister- en dansgenot.

a.