van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


woensdag 12 september 2012

Solarshop, oh yeah

Nou, er is een leuke nieuwe winkel open gegaan in Antwerpen. Echt, maar echt helemaal nieuw is hij niet aangezien hij ervoor een pop up store was. Maar leuk voor mij en al die andere mensen die soms zo verstrooid/te druk zijn om pop up collecties bij te wonen is hij nu P.E.R.M.A.N.E.N.T. open! Ik was er en lig nu al te dromen van een schitterende tas die ik er zag. Om eerlijk te zijn: eigenlijk twee tassen. En everybody knows I'm kritischer dan goed voor me is. Het concept: aantrekkelijk design in al z'n vormen maar ga gewoon kijken in de Dambruggestraat nummer 48.

(en ik heb het dus zomaar effe over die tas achter de - heb je 'm gezien- nice toog, én de andere tas staat er gewoon naast)




Geen opmerkingen: