van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 16 september 2012

Rechtzetting Geert Van Istendael

Nou, ik heb een tijdje geleden een giftig berichtje geschreven over Geert Van Istendael. Waarom? Hij schreef nogal raar over Antwerpen en ik ben Antwerps. Niet geboren wel een getogen Antwerpenaar. En Geert Van Istendael belichtte ons allesbehalve positief wat ik niet nam. En schreef een weerblogbericht over hem. Maar ik kom best wel keihard op m'n woorden terug, over hem.
Nog niet zo heel lang geleden, amper een etmaal ofzo, mocht ik hem ontmoeten en hij was de vriendelijkheid zelve. Dus ik kom op m'n woorden terug. Plus: de tekst die hij op ZuiderZinnen voorlas was zo relevant voor ons, Antwerpenaren. Hij had het over de tijd van het Arm Vlaanderen toen we nog naar Wallonië trokken. Die tekst is vooral in Antwerpen heel belangrijk met het oog op de komende verkiezingen. Laten we gewoon een Belgenland blijven. Dankje, Geert.



Geen opmerkingen: