van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 7 januari 2012

groupon, uit eten met groupon

Gister gaan eten met Groupon: oh no! Ik ben niet iemand die de kleine lettertjes leest. Misschien moet ik dat wel es doen. Anyways: ik maak antireclame voor Groupon want al hun don'ts en nots staan in de kleine lettertjes die ik niet lees.
'k Had gisteren een verjaardag te vieren en had toevallig een bon gekregen ter waarde van zomaar effe 60 euro! En we waren met 9 man. 9 man! Bovenop die bon die ik en een vriendin gebruikten gooiden we zomaar elks 20 euro voor de drank en dan kregen we nòg te maken met kweeniwa kleine lettertjes van Groupon, ik ken ze nog steeds niet. Maar ze waren genoeg om me een afkeer van hen te geven.
We hebben niks er bovenop nog extra betaald: I don't deal with bullshit. Just. Don't. Ik word dan agressief of emotioneel, beide reacties wil je niet zien. En 'k ben best kwaad op Groupon wegens hun antitransparantie. Geef gewoon alles in grotere letters en als mensen ervan afzien. Tja. Kleine lettertjes zijn een beetje geniepig.
Ik weet nog steeds niet wàt het probleem is en hoef het niet te weten. Was het dat restaurant of Groupon? Don't care. Ik heb nog twee niet Groupon bonnen, of nee drie, voor Bizzie Lizzie. Die zijn tenminste DUIDELIJK.



2 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi, vervelend om te lezen dat je voucher niet is meegevallen. Kan je me soms vertellen over welk restaurant je het hebt en wat de problemen juist waren?

LUC zei

Oei dat was niet leuk meis !